.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...
ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران

محمود احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ، دکتر محمود احمدی نژاد به همراه هیات دولت در بیست و دومین سفر استانی خود به استان سرسبز مازندران سفر و با مردم ولایتمدار این استان دیدار می کند.

احمدی نژاد از ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 14 آذر با حضور در ورزشگاه شهید متقی ساری در اجتماع پرشور مردم مرکز استان حضور خواهد یافت و سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین به همراه اعضای هیات دولت و مسئولین استان نیز ساعت 11 صبح با مردم شهرستان سوادکوه دیدار می کند .

عصر فردا و از ساعت 30/13 دقیقه دکتر احمدی نزاد در اجتماع پرشور مردم شهرستان گلوگاه ضمن ایراد سخنرانی از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شود.

 احمدی نژاد پس از آن با حضور در شهرستان بهشهر با مردم این شهرستان دیدار مردمی خواهد داشت و پس از آن در شهرستان نکا با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو می کند.

وی عصرسه شنبه با حضور در حسینیه عاشفان کربلا ساری با منتخبین استان مازندران دیدار می کند.

 سفررئیس جمهور تا عصر پنجشنبه ادامه خواهد داشت و اعضای هیات دولت در غروب پنجشنبه در استانداری مازندران گردهم می آیند و طرحهای ارائه شده ازسوی شهرستانهای مازندران را در این جلسه تصویب می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1385
نام : عاشق دکتر احمدی نژاد رئیس جمهورمحبوب پيام : جناب آقای استاندارمحترم باسلام واحترام اینک که پس ازیکسال واندی آقای دکتراحمدی نژادوهیئت وزیران عازم استان محروم مازندران می باشند بهترین فرصت است تاشمابعنوان شخص اول اجرائی استان بادقت وظرافت خاصی مشکلات استان رابررسی کرده وجهت اخذبودجه دراین جلسه مطرح نمائیدوباشناختی که ازدکتراحمدی نژاددارم ازهیچ کمکی دریغ نمی کند. این جانب ساکن منطقه شیرگاه - لفورهستم ولی فعلا ساکن تهران هستم. جاده شیرگاه منتهی به بابل کنارولفور هم بسیارباریک است وهم اینکه بسارخراب است خصوصا جاده لفور که پیچهای بسیارخطرناکی دارد وخیابان عرضش 5/4الی 5متراست که نیازمبرمی به بازسازی دارد. نکته دوم اینکه سدلفورازدوران ریاست جمهوری آقای هاشمی شروع شد ودوره هشت ساله آقای خاتمی ادامه داشته واگرحضرتعالی تلاش کنید خیلی زودباهمکاری ریاست جمهورمحبوب به اتمام می رسد واقعاخیلی بد است که یک سدکه می توانست حداکثربافاصله زمانی 5سال به اتمام برسدبعد از11سال هنوزحالا حالا به کارنیازدارد ،این هزینه های 70میلیون انسانهای همین مرزوبوم است که حیف ومیل می شود وکک کسی نمی پرد ،درپایان امیدوارم استاندارمحترم باسعی وتلاش وباهمکاری دولت مردمی دکتراحمدی نژاداین پروژه رابه پایان برساند. دعای خیرمردم منطقه بدرقه راهتان باد.انشاءالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.